Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Черемісіна Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Черемісіна Л. О. Актуальність вивчення основ штучного інтелекту на інформатичних спеціальностях педагогічних університетів [Електронний ресурс] / Л. О. Черемісіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2012. - №. 12. - С. 211-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2012_12_33
| 2. |
Черемісіна Л. О. Можливості застосування онтологій під час створення баз знань навчальних комп’ютерних систем [Електронний ресурс] / Л. О. Черемісіна // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 8. - С. 11-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_8_3
| 3. |
Черемісіна Л. О. Моделювання мовного тракту людини та мовна обернена задача в задачах комп’ютерного синтезу [Електронний ресурс] / Л. О. Черемісіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2014. - № 14. - С. 161-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2014_14_29
| 4. |
Черемісіна Л. О. Застосування онтологій для створення баз знань навчальних комп’ютерних систем [Електронний ресурс] / Л. О. Черемісіна // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 21. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_21_11 Розглянуто застосування онтологій для використання та розробки комп'ютерних навчальних систем. Розглянуто недоліки педагогічних програмних засобів та систем дистанційного навчання та переваги використання онтологій при їх розробці. Обгрунтовано актуальність створення навчальних комп'ютерних систем, заснованих на систематизованих знаннях. Розглянуто класифікацію властивостей, використання та переваг онтологій. Схарактеризовано підходи до вирішення проблеми відображення онтологій, перший з яких і ручне відображення, другий і зіставлення імен понять на основі їх лексичної подібності та використання спеціально розроблених словників. Зроблено аналіз мов, призначених для формального опису онтологій. Розглянуто формальну математичну модель онтологій та проблему узгодженості онтологій, яка полягає в тому, що різними розробниками для однієї й тієї ж предметної області можуть бути створені онтології, синтаксично або семантично гетерогенні, і для їх сумісного використання необхідна трансляція або відображення. Запропоновано алгоритм об'єднання онтологій. Схарактеризовано практичне значення розробки онтології для електронних освітніх ресурсів та перспективи подальших розробок і досліджень, а саме реалізація інших складових системи інтеграції, формалізація процесів інтеграції та розробка більш універсальних алгоритмів розширення онтологій програмного забезпечення.
| 5. |
Черемісіна Л. О. Застосування онтологій для створення баз знань навчальних комп’ютерних систем [Електронний ресурс] / Л. О. Черемісіна // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 21. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_21_11 Розглянуто застосування онтологій для використання та розробки комп'ютерних навчальних систем. Розглянуто недоліки педагогічних програмних засобів та систем дистанційного навчання та переваги використання онтологій при їх розробці. Обгрунтовано актуальність створення навчальних комп'ютерних систем, заснованих на систематизованих знаннях. Розглянуто класифікацію властивостей, використання та переваг онтологій. Схарактеризовано підходи до вирішення проблеми відображення онтологій, перший з яких і ручне відображення, другий і зіставлення імен понять на основі їх лексичної подібності та використання спеціально розроблених словників. Зроблено аналіз мов, призначених для формального опису онтологій. Розглянуто формальну математичну модель онтологій та проблему узгодженості онтологій, яка полягає в тому, що різними розробниками для однієї й тієї ж предметної області можуть бути створені онтології, синтаксично або семантично гетерогенні, і для їх сумісного використання необхідна трансляція або відображення. Запропоновано алгоритм об'єднання онтологій. Схарактеризовано практичне значення розробки онтології для електронних освітніх ресурсів та перспективи подальших розробок і досліджень, а саме реалізація інших складових системи інтеграції, формалізація процесів інтеграції та розробка більш універсальних алгоритмів розширення онтологій програмного забезпечення.
|
|
|